שרון כליף חסון
מנחת קבוצות, מדריכה ותומכת רגשית להורים לילדים עם צרכים מיוחדים

מנחת קבוצות, מדריכה ותומכת רגשית להורים לילדים עם צרכים מיוחדים. 
אני אמא לשלושה ילדים, שניים מתוכם ”מיוחדים“ במיוחד.

לפני כ-9 שנים נבחרתי לטייטל "אמא מיוחדת", לא רציתי, לא בקשתי וודאי שלא ייחלתי לזה. אך אני גאה להיות ”אמא מיוחדת“ ובעיקר ייחודית.
אני אמא סקרנית, חוקרת, גם ביקורתית. מג‘נגלת מאה כדורים באויר (לפחות), יצירתית, סבלנית ומכילה, רעשנית ולא מוותרת. לא מוותרת עליהם, לא מוותרת להם ולא מוותרת עלי.
המסע שלי בשנים האחרונות נפגש עם מגוון קצוות ה“קשת“, הוליך אותי באתגרים לא פשוטים בתוכי, עם בן זוגי, עם מעגלי התמיכה הקרובים והרחוקים. בעיקר הפגיש אותי במסע שלי עם ילדיי, בבחירה שלי בתור הורה. 

בעשור האחרון ניהלתי פרויקטים והנחיתי קבוצות במחלקת הדרכה בארגון הייטק. אני בעלת תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני ובעלת תואר בהנחיית קבוצות בגישה האינטגרטיבית הוליסטית.
אני משלבת גישות מתחומי הפסיכולוגיה, גוף-נפש-תודעה, ומשתמשת בארגז כלים המאפשר מרחב.
הכלים שרכשתי במהלך התקופה הזו מאפשרי לי ללמד ולהשתמש במודלים שפשוט עובדים ומעניקים להורים את היכולת לפתח כוחות לטפל בעצמם, להתפתח ולחולל שינוי בהורות שלהם.
אני שמה את ההורה בפוקוס. לא את הילד. מתוך אמונה שהעצמת ההורה, מסייעת לילד שלו.
אני מנחה אנשים מהלב ופועלת באומץ בתוך המסע, עקב בצד אגודל, בתוך המציאות הקיימת, בתהליכים אישיים וקבוצתיים במפגשים חווייתיים, בעלי עומק רגשי מתוך מטרה לייצר תהליך של התפתחות פנימית ואישית שתוביל לשינוי המשפחתי.

החזון שלי שמשפחות מיוחדות יחוו את חייהם בשמחה בתוכם ובתוך משפחתם, גם במציאות המורכבת

אני מזמינה אותך להיפגש ולהכיר. אותי, ובעיקר אותך. 054-2551896

לפרטים נוספים אנא לחצו כאן

רוצים לקרוא מאמרים של שרון? לחצו כאן.