אור ראכלין
מאמנת להתפתחות אישית בשיטת סאטיה למבוגרים ולנוער מרצה ומנחה סדנאות דרך מעגלי הקשבה

אור ראכלין

מאמנת להתפתחות אישית בשיטת סאטיה למבוגרים ולנוער
מרצה ומנחה סדנאות דרך מעגלי הקשבה

חווית הפער בין מי שאנחנו לבין מי שאנחנו מרגישים שאנחנו רוצים ויכולים להיות מלווה אותנו בהרבה רגעים בחיים. 

יש תקופות בהם אנחנו חווים תקיעות, עומס ללא התקדמות, או חוסר סיפוק. 

חוויות אלו למעשה הן השתקפויות של אותו פער אשר בא לידי ביטוי לא פעם בהתנהגות שלא מיטיבה איתנו.

לרוב אנחנו ננסה לשנות דברים שלא עובדים ונחפש פתרונות חיצוניים רק כדי להרגיש טוב יותר.

על פי שיטת סאטיה יכולתו של האדם להיות חופשי קשורה ליכולתו להבין ולהכיר את עצמו. 

מדובר ברעיון פורץ דרך לאור העובדה שרובנו עסוקים בניסיון לשפר את חיינו בדרכים חיצוניות ובאינספור פעולות. 

הניסיון הבלתי נלאה להרגיש טוב דרך שינוי חיצוני הוא סיזיפי, לא מתגמל, פוגעני, ובעיקר מתיש ושקרי.

אני פועלת מתוך אמונה שבכל אדם ישנו קול פנימי ייחודי אותנטי ומדויק לו, 

כזה שיודע מה נכון ומה האיכויות אותן הוא מביא לעולם, עם השנים הקול הזה נחלש או התכסה בקולות אחרים.

אני רואה במרחב של הקשבה, שיקוף והתבוננות, כלי המאפשר להגיע להכרות מעמיקה עם עצמנו ועם הקול הפנימי שלנו.

בעיני התפתחות אישית תלויה באחריות ובמחויבות שלנו לעצמנו.

כאשר אנו מחוברים לערכים שלנו ובוחרים בנו בדרך מכבדת וישרה 

נוצרות בחירות חדשות, אותנטיות המלוות בתחושה של חופש ונינוחות.

בשנים שאני מאמנת ומנחה, למדתי שוב ושוב שהקשבה היא הדרך לזהות את הבעיות

אבל לא פחות היא גם זו שעוזרת לנו למצוא את הפתרונות.

אני באה מתוך הנחה שהתשובות נמצאות בתוכנו ועד שלא ניכנס פנימה ונכיר את עצמנו לא נוכל לעשות טרנספורמציה אמיתית.

פיתחתי מיומנות הקשבה איכותית, כזו ששומעת ורואה את כל מה שנאמר ומה שלא נאמר

ואני מאמנת את המתאמנים שלי להיות בהקשבה עמוקה לעצמם.

אני מאפשרת מרחב מכיל, בטוח, פתוח ונגיש בו אפשר לשתף, לפרוק ולהגיד הכל, בלי ביקורת ושיפוט.

אם זה פוגש אותך מוזמנ.ת לבדוק התאמה ולצאת ביחד לחקירה משותפת.



אור ראכלין מלווה תהליכי התפתחות בשיטת סאטיה ליחידים ולקבוצות
בעלת תואר B.A במדעי ההתנהגות
בוגרת תכנית מאמנים בביה"ס אימושיין לאימון בשיטת סאטיה
בעלת התמחות בבני נוער מטעם מרכז לאימון מתבגרים ומשפחה
בוגרת קורס להנחיית קבוצות בשיטת מעגלי הקשבה