הקשבה היא מתנה | ד"ר גלינה יאבסטטי קרצמר

עם איזה אנשים הכי נעים לכם לדבר? איך אתם יודעים שמקשיבים לכם? איך אתם מקשיבים לאחרים? האם אתם מיד קופצים לעצות, מחמאות, ביקורת? מה זה אומר על עצמכם? ומה יקרה אם תלמדו להקשיב באמת, בצורה אמפטית. איזה עולמות יפתחו ויתרחבו עבורכם. במאמר קצר עם גלים של ים ד"ר גלינה יאבסטטי קרצמר מלמדת אותנו להקשיב לאחרים, להתמודד עם הקונפליקט הפנימי שזה מיצר, להקשיב לעצמנו ולהתרחב.

קרא עוד  

הקונפליקט הזוגי כאתגר התפתחותי | יעקב אנגר

הרבה זוגות מרגישים לאחר זמן מה יחד שכל מה שמשך אותם בבן או בת הזוג כעת הוא מה שיוצר ריבים וסלידה. איך הופכים קונפליקט זוגי להתפתחות זוגית ואישית? האם זה אפשרי? גם אם מרגיש לכם שאתם 'מקרה מורכב', זה אפשרי. היכנסו למאמר של יעקב אנגר, פסיכותרפיסט ומטפל זוגי ומיני, ותגלו את איך.

קרא עוד  

טיפים לשיפור הזוגיות | אביבה שוורץ

מה שלום הזוגיות שלכם בימי פוסט-קורונה? אביבה שוורץ פסיכותרפיסטית אישית, זוגית ומשפחתית כתבה עבורכם חמישה טיפים לשיפור הזוגיות עם ובלי קשר לקורונה. מוזמנים לקרוא ולרענן את הקשר הזוגי שלכם.

קרא עוד  

איך להתמודד נכון עם פרידה מבני זוג | מור קליינר

פרידה מבני זוג עלולה לערער אותנו מאוד ולפגוע במצב הרוח, בתחושת הביטחון, בתפיסות העולם שלנו, במשפחה, בשגרת היום יום, במצב הכלכלי, בתוכניות העתידיות ומצבנו הנפשי. אחרי פרידה קשה הרבה אנשים רוצים לברוח מתחושת הכאב הבלתי נסבלת שהם חווים ולא להרגיש את הכאב הזה יותר לעולם. איך עושים את זה נכון והאם אפשרי להשאיר את הלב פתוח ולשרוד את זה? כנסו למאמר של מור קליינר- מאמן NLP לזוגיות והעלאת הבטחון העצמי ותגלו.

קרא עוד  

איך לתמוך ביחסים החברתיים של הילדים שלנו - טיפים | אושרת חג'בי

אושרת חג'בי, יועצת ומדריכת הורים, נותנת לנו כמה טיפים חשובים שעוזרים לנו לתמוך ביחסים החברתיים של הילדים שלנו ולוודא שגם אם קשה להם חברתית, מאיתנו הם יקבלו את הגיבוי והחיזוק המלא.

קרא עוד  

איך לצלוח את החופש הגדול ולחזק את הקשר עם הילדים | אביבה שוורץ

החופש הגדול כבר כאן. איך אתם? מצליחים לשמור על איזון? ועל האיזון של הילדים שלכם? אביבה שוורץ, עו"ס ופסיכותרפיסטית אישית זוגית ומשפחתית, משתפת אותנו בפוסט שמזכיר לנו איך לשמור על האיזון שלנו ושל ילדנו ונותנת רעיון מדליק לפעילות שהיא גם כיפית וגם מחזקת את הקשר עם הילדים.

קרא עוד  

לדבר במגע | הילה בר סלע

האם אתם אנשים של מגע? או להיפך, נרתעים ממגע? מוזמנים לקרוא בפוסט של הילה בר סלע, מטפלת במגע ופסיכותרפיה אינטגרטיבית, מה המגע עושה בגוף ואיך זה משפיע על המצב הנפשי שלנו ועל מערכות היחסים שלנו. המגע הוא שפה המדברת בקול רם יותר ממלים.

קרא עוד  

מריבות בין אחים | שני סוקול בר-לביא

מה עושים כשהילדים רבים? להתערב? להתעלם? שני סוקול בר לביא, מדריכת הורים, מסבירה בפוסט קצר וקולע איך ההתערבות שלנו, ההורים, משפיעה על המריבות בין האחים ומה כדאי לעשות על מנת להפוך את המריבה למקפצה בקשר ביניהם.

קרא עוד  

עבודה על תקשורת זוגית כמובילה תהליך טיפולי | יעקב אנגר

קשיים בתקשורת הם דבר נפוץ במערכות יחסים זוגיות. במאמר מרתק, יעקב אנגר- פסיכותרפיסט ומטפל זוגי ומיני, מסביר כיצד התייחסות והקשבה לקושי בין בני הזוג יוצרת שינוי בתקשורת כולה ואף עוזרת לכל אחד מהם להשתחרר מדפוסים ואמונות מגבילות ולהתפתח ברמה האישית.

קרא עוד  

הקשבה כתהליך המסייע למציאת איזונים בין הצרכים של בני הזוג ולפתרון קונפליקטים | יעקב אנגר

חילוקי דעות במערכות יחסים זוגיות מביאות איתן הרבה ויכוחים, ריבים ורצון לפרק את הכל ולהיפרד. איך חיים בשלום עם פרטנר.ית שדעתו שונה משלך? יעקב אנגר- פסיכותרפיסט, מטפל זוגי ומיני, מסביר איך דווקא דרך חילוקי הדעות נלמד למצוא את האיזון בזוגיות, לכבד ולהעריך את דעתו של האחר גם כשהיא שונה משלנו.

קרא עוד  

על אהבה, חוסר אהבה ומה שביניהן | אביבה שוורץ

אהבה, זוגיות, חוסר אהבה ומה שביניהם. רוצים לדעת אם הזוגיות שלכם תחזיק מעמד? איך אתם רבים? 4 מבשרי הרעה לגירושין. איזו התנהגות תשאיר אתכם יחד מאושרים לאורך שנים ואיזה יפרקו את הזוגיות? אביבה שוורץ - עו"ס, פסיכותרפיסטית אישית, זוגית ומשפחתית במאמר קצר וקולע.

קרא עוד  

מי תולה את הכביסה אצלכם בבית? | גלית אליאסזדה

איך מתבצעת חלוקת התפקידים אצלכם בבית? לעיתים אנו מוצאים את עצמנו מתווכחים על מי עושה יותר או מי עושה בכלל...ואז הריב גולש ומתעצם למחוזות אחרים... נכון שזה מעצבן? האם זה נכון להשוות? במאמר, מסבירה גלית אליאסזדה, יועצת זוגית ואישית, יועצת מינית, מנחת nlp ומדריכת כלות, על התפתחות חלוקת התפקידים בין בני הזוג מהעבר הרחוק ועד היום, ונותנת טיפים מה ניתן לעשות כדי להגיע לשיתוף פעולה.

קרא עוד