מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

מפגש התנעה נשי - להתחיל את השנה עם יותר בהירות ולהבין מה השינוי שאחרי הפרישה מאפשר להגשים. סדנה שתיתן פרספקטיבה מצויינת של מה אפשרי לנו אחרי הפרישה ואיזה פוטנציאל יש לשנה הזו עבורינו לצמיחה ולמשמעות. למרות התקופה המורכבת והכואבת, ולמרות הארועים הקשים שאנחנו חוות בחודשים האחרונים ששיתקו ועדיין משתקים אותנו, ואולי בגלל זה, זה זמן לתת מרחב וזמן לעצמנו כדי שנוכל לגייס כוחות ולשמור על אנרגיות גבוהות כדי לתמוך במשפחה שלנו.


  • תאריך: 30/01/2024 14:35
  • מיקום התע"ש 20, כפר סבא, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: קומה 3, כניסה דרום, משרד 348

מחיר: 139

תיאור

להתניע את החיים אחרי גיל 60 | ליאורה דרורי

זה שפרשנו מהעבודה לא אומר שפרשנו מהחיים. 

זה שפרשנו לא עוצר אותנו מלגלות עוד דרכים להמשיך להתפתח ולעשות משמעות אמיתית בחיינו. 

זה שפרשנו לא אומר שעכשיו נפסיק לחלום ולצאת להגשים וזה שפרשנו והתפנה לנו מלא זמן, לא אומר שזה יכול להישאב על ידי הילדים הבוגרים שלנו לטיפול בנכדים על בסיס יומי... כי לא נעים להגיד לא...

הזמן שהתפנה לנו הוא שלנו להחליט עליו, והוא נועד להמשיך לחיות טוב, לעשות רק מה שאנחנו רוצות ולעשות את זה עם משמעות  ובסיפוק ... שזה גם נכדים, ברור, אבל גם חוויות, לימודים, נסיעות, תחביבים, התפתחות וצמיחה. 

זוהי סדנה שתיתן פרספקטיבה מצויינת של מה אפשרי לנו אחרי הפרישה ואיזה פוטנציאל יש לשנה הזו עבורינו לצמיחה ולמשמעות. 

למרות התקופה המורכבת והכואבת, ולמרות הארועים הקשים שאנחנו חוות בחודשים האחרונים ששיתקו ועדיין משתקים אותנו, ואולי בגלל זה, זה זמן לתת לעצמנו מרחב וזמן לעצמנו כדי שנוכל לגייס כוחות ולשמור על אנרגיות גבוהות כדי לתמוך במשפחה שלנו. 


בשביל זה חשוב שנפנה ונעניק לעצמנו את זמן האיכות הזה, להתחזק ולקבל כלים להמשיך לצמוח.

את זה נוכל לעשות ביחד במפגש. 



ליאורה דרורי - מאמנת - קואוצ'רית ומלווה נשים לאפקטיביות ולהגשמה אחרי הפרישה. 

בעלת תואר שני בחינוך, מאמנת ומנחת סדנאות למציאת "הדבר הבא"  אחרי הפרישה.

מייסדת קהילת פורשות ונהנות מהחיים בפייסבוק.

חוקרת ומלמדת את נושא הפרישה ויצירת שינוי באמצע החיים,  משתפרת בלהיות אפקטיבית ולעשות שינויים בצעדים קטנים בכל יום, כדי להשיג את מטרות גדולות ולחיות בתחושת הגשמה ומשמעות.

אני בת זוג, אימא וסבתא, פרשתי בשנת 2020, בשיאה הקורונה, אחרי 30 שנות הוראה ומאז חולמת ומגשימה ויוצרת חיבורים נשיים מרגשים ומעצימים.


מה מספריות עלינו מי שעברה את הסדנה: