מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

הקשבה זה כל כך בנאלי ובסיסי. הרי כולם מקשיבים. האמנם?! האם אנחנו מקשיבים או שומעים? ילדי ADHD ״חוטפים״ לא פעם על הראש אמירות שהם עצלנים ולא רוצים. בבית הספר לחלקם קשה לשבת בשקט ולכן נחשבים לגורם מפריע בכיתה. חלקם שקטים וחולמניים. כך או כך, עלולים להיווצר פערים חברתיים ולימודיים שיובילו לפגיעה בערך העצמי. ילדים בכלל וילדי הקש״ר בפרט זקוקים לדעת שהם מוקשבים ומובנים. יש לכך, כמובן השפעה על הבטחון וההישגים שלהם. איך עושים את זה? הצטרפו אלינו ללייב!


  • תאריך: 21/03/2022 20:30
  • מיקום אירוע מקוון

תיאור

הקשבה לילדי הקשב עם עידית ארז ודליה ארוסי

Zoom Live on Facebook 21.3


בואו נודה,
לנו, ההורים וצוותי החינוך, לא תמיד קל להקשיב לילדי הקשב.
אולי כי הדיבור שלהם קופצני ומבולבל, אולי כי הראש שלהם נודד וקשה להחזיר אותם לריכוז.


הקשבה היא צורך בסיסי, לא רק כיוון שזה יוצר תקשורת פתוחה,
אלא גם כי אם נקשיב לילדים עם הפרעות קשב וריכוז נוכל לעזור להם לשפר
את הדימוי העצמי ולהשפיע לטובה על היכולות וההישגים שלהם.

איך מקשיבים באמת לילדי ADHD?

הצטרפו אלינו ללייב מרתק בו נדבר על:

  • מהי הקשבה

  • מהי הקשבה אמיתית והשפעותיה על ילדי הקשב

  • איך מקשיבים לילד עם ADHD - ההורים והצוות החינוכי


זו הזדמנות עבורכם להעלות שאלות וקשיים ולקבל מענה והכוונה מאשת מקצוע מומחית בתחום,
תבואו מוכנים:)

עידית ארז -  מנחת הורים פרטני וקבוצתי, מוסמכת מכון אדלר.
מתמחה בליווי הורים לילדים ומתבגרים עם הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה.
מלווה הורים מול צוותי חינוך בבתי ספר.
בנוסף, גם עוסקת ביעוץ וליווי מנהלים בארגונים ועסקים קטנים בתהליכי התפתחות ויחסים.
ומעל לכל - אמא לשלושה ילדים עם הפרעות קשב וריכוז.  


להרשמה מלאו פרטים בכרטיס והצטרפו לקבוצת הוואטסאפ לשאול שאלות ולקבלת תזכורת.