מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

אמא לילד עם צרכים מיוחדים? מתי לאחרונה נתת מקום למחשבות הכי כמוסות שלך? אני מזמינה אותך להצטרף אליי לסדנה אינטימית לאמהות מיוחדת. תהליך ליווי בקבוצה של אמהות כמוך וכמוני. גם אני אמא לילד מיוחד. ליווי שיעניק לך את כל הכלים והתמיכה שאת צריכה בתקופה הזו ובכלל. ליווי שבזכותו תכירי את הייחודיות והכוח שלכם כמשפחה מיוחדת! אנא התקשרי אלי- שרון כליף חסון 052-6148795


  • תאריך: 09/11/2020 20:00 - 09/11/2020 20:00
  • מיקום הנגר 2 כפר סבא (מפה)
  • מידע נוסף: בית מישורים, קומה 2

תיאור

הורים לילדים עם צרכים מיוחדים לעיתים נרתעים מלהצטרף לקבוצה כי הם בטוחים שזה לא בשבילם, שזה בשביל הורים אחרים, כאלו שמשתפים וחברותיים.  
האמת היא, שכל המחקרים מראים, שלהורים שיוצרים עוגני תמיכה עבור עצמם ולומדים מניסיונם של אחרים שהיו בנעליהם, יש יתרון עצום ביכולת שלהם לגדל ילד/ה עם צרכים מיוחדים ולקדם אותם ואת כל המשפחה.
אף אחד לא באמת יודע מה אתם מרגישים חוץ מאשר הורה שנמצא בנעליכם.
דרך שיתוף חוויות, רעיונות ומשאבים שנעשו בהם שימוש. לפעמים זה פשוט עוזר להקשיב למישהו כי הוא כבר "היה שם".

גם אני שם. גם אני אמא לילד המאובחן עם אוטיזם, בין היתר.
לכן, ייסדתי "בית להורות מיוחדת" שיהיה מעטפת עבור הורים מיוחדים, כמונו, שיעניק כלים וידע, הכוונה ושיתוף מהניסיון, מה עובד ומה פחות, על מה כדאי לשים את הפוקוס ואיפה רצוי לשחרר.

כדי שתוכלו גם אתם להשיג את כל אלו, אני מזמינה אתכם להצטרף אליי לתהליך הליווי בקבוצה שיעניק לכם את כל הכלים והתמיכה שאתם צריכים, שבזכותם תכירו את הייחודיות והכוח שלכם כמשפחה מיוחדת!

קבוצה אחת כבר מלאה ומתחילה השבוע!

תצטרפי לקבוצה הבאה?

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן

או התקשרו אלי 052-6148795